ÍZLÉSGARANCIA / MERT TUDJUK, HOGY JÓ ÍZLÉSED VAN!
Szerencsés helyzetben vagy, ha személyesen jössz el hozzánk, hiszen itt végigkóstolhatod minden borunkat és válogathatsz kedvedre, de adunk most egy kis plusz garanciát, ha online - előzetes kóstolás nélkül - rendelnél!
Miért vállaljuk annak ellenére is, hogy a bor szubjektív műfaj? Mert hisszük, hogy jók a boraink - főleg, hogy mások is így mondják. (Olvasd el itt!)
Szóval, ha még nem volt alkalmad megkóstolni a borainkat, akkor ne vívódj sokat: RENDELJ!
Ha nem ízlik, visszaküldöd és visszafizetjük az árát. Nem kérdezősködünk és még csak meg sem haragszunk! Sőt, megköszönjük, ha mégis elmondod, megírod, hogy miért nem tetszett a bor. Abból mi sokat tanulnánk.
Online vásárlás esetén jogszabályból adódóan kötelezően 14 napos elállási jogod van. Ez azt jelenti, ha mégis meggondoltad magad és nem kéred az árut, indoklás nélkül visszaküldheted, és mi visszafizetjük az árát (a szállítási díjjal együtt) - a visszaszállítás költségét azonban Neked kell állnod. Fontos tudnod, hogy az elállás joga csak akkor illet meg, ha a borokat sértetlenül és bontatlanul küldöd vissza! Így ennek persze borok esetében nem sok értelme van, ezt próbáljuk egy kicsit kiigazítani a mi + garanciánkkal.
Mi adunk ehhez:
+ Kóstolási lehetőséget
+ 46 napot
azaz összesen 60 napig van időd letesztelni a bort!
FONTOS:
Ez azt jelenti, hogy visszavesszük akkor is, ha felbontottad és nem ízlik. Ilyen esetben arra kell figyelned, hogy a palackból csak maximum 1 dl hiányozhat (ez bőven elegendő a bor megkóstolásához) vissza kell nyomnod a dugót (ez nem mindig egyszerű) és becsomagolva vissza kell küldened nekünk (csomagoláshoz legjobb az eredeti karton, ezért azt sose dobd el rögtön kibontás után!) Ennyi kis macera van vele, ha mégis így esne, de szerintünk ennyit Neked is megér a kötelezettség nélküli vásárlás.
A +garancia kizárólag a saját termelésű borainkra vonatkozik!
Néhány felmerülő kérdés és a válaszok:
Milyen esetben él a garancia?
- egyszerűen nem ízlik
- dugóíz esetén*
* a dugóízt egy TCA nevű vegyület - ami penészgombák anyagcsere terméke - és a borban lévő más vegyületek együttesen okozzák, sajnos ez a parafával lezárt boroknál előfordul (100 palackra vetítve 3-5 palack lehet "dugós") Ez ellen a borász nem tud tenni, a parafadugó gyártó cégek többféle technológiát kifejlesztettek ennek megszüntetésére, csökkentésére – több kevesebb sikerrel. Ez az egyik oka annak is, hogy egyre nagyobb számban terjednek el a különböző alternatív lezárási módszerek (csavarzár, szintetikus dugó, üvegdugó), de sok borász - főleg a különleges, magas minőségű borok készítői – maradnak a parafánál, hiszen annak természetessége megkérdőjelezhetetlen.
A dugóízű (dugós) bor jellegzetes szúrós, penészszagú, íze hasonlóan kellemetlen, csípős, kesernyés. Nem! Főzni se jó. Meg forralt bornak se.
A legtöbb étteremben ingyen kicserélik az ilyen bort, a legjobb helyeken pedig kitöltés előtt a sommelier ellenőrzi és kiszűri az ilyen palackokat. A borászok szintén szó nélkül kicserélik, ha visszaviszed – legalábbis reméljük.
- borkőkristály kiválása esetén (előfordul, természetes jelenség, de a bor ízét nem befolyásolja), a palack alján gyűlik össze vagy a dugóra rakódik
- belső hiba (pl. látható tisztaság elváltozás)
- bármilyen külső, számodra zavaró esztétikai hiba (csomagolás, címke sérülés)
Ha egy kartonban 6 féle bort rendeltem és mind a 6-ot felbontottam és egyik sem ízlik?
Igen, akkor is küldheted vissza!
Ha egy fajtából rendeltem többet, felbonthatom kipróbálni az összest?
Maximum 2 palack lehet kibontva egy fajtából, a többinek bontatlanul kell visszaérkeznie. A 2. palack felnyitása nagy eséllyel elegendő ahhoz, hogy az elsőnél felmerülő dugóíz* gyanúját eloszlassa. Ha a 2. palack is ugyanolyan és nem ízlik, küldd vissza!
Mennyit fizetünk vissza?
Minden szállításhoz számlát mellékelünk, ezt őrizd meg, annyit fizetünk vissza, amennyi a visszaküldött bor ára. (14 napon belüli elállásnál a kiszállítás díját is visszafizetjük)
Visszautasíthatjuk-e a visszafizetést a 14 napos kötelező elállási jog lejárta után?
Igen. Mivel minket semmilyen jogszabály nem kötelez ilyesfajta plusz garancia biztosítására, ezt kizárólag önként, saját elhatározásból nyújtjuk, ezért fenntartjuk a jogot magunknak, hogy saját hatáskörben elbíráljuk, hogy a visszaküldött borral történt-e valamilyen visszaélés, manipuláció, pl. csere. De, ha mindent rendben találunk, az ízléseddel nem fogunk vitatkozni és küldjük a pénz.
Hogyan küldjük vissza a pénzt?
A pénzt banki átutalással küldjük vissza. A pénz kifizetésével egy időben egy korrekciós számlát is kiállítunk, amit postai úton küldünk el vagy személyesen is átveheted.
Reméljük, a fentiekre nem lesz szükséged és inkább az újrarendelésen fogsz majd gondolkodni!
Miért vállaljuk annak ellenére is, hogy a bor szubjektív műfaj? Mert hisszük, hogy jók a boraink - főleg, hogy mások is így mondják. (Olvasd el itt!)
Szóval, ha még nem volt alkalmad megkóstolni a borainkat, akkor ne vívódj sokat: RENDELJ!
Ha nem ízlik, visszaküldöd és visszafizetjük az árát. Nem kérdezősködünk és még csak meg sem haragszunk! Sőt, megköszönjük, ha mégis elmondod, megírod, hogy miért nem tetszett a bor. Abból mi sokat tanulnánk.
Online vásárlás esetén jogszabályból adódóan kötelezően 14 napos elállási jogod van. Ez azt jelenti, ha mégis meggondoltad magad és nem kéred az árut, indoklás nélkül visszaküldheted, és mi visszafizetjük az árát (a szállítási díjjal együtt) - a visszaszállítás költségét azonban Neked kell állnod. Fontos tudnod, hogy az elállás joga csak akkor illet meg, ha a borokat sértetlenül és bontatlanul küldöd vissza! Így ennek persze borok esetében nem sok értelme van, ezt próbáljuk egy kicsit kiigazítani a mi + garanciánkkal.
Mi adunk ehhez:
+ Kóstolási lehetőséget
+ 46 napot
azaz összesen 60 napig van időd letesztelni a bort!
FONTOS:
Ez azt jelenti, hogy visszavesszük akkor is, ha felbontottad és nem ízlik. Ilyen esetben arra kell figyelned, hogy a palackból csak maximum 1 dl hiányozhat (ez bőven elegendő a bor megkóstolásához) vissza kell nyomnod a dugót (ez nem mindig egyszerű) és becsomagolva vissza kell küldened nekünk (csomagoláshoz legjobb az eredeti karton, ezért azt sose dobd el rögtön kibontás után!) Ennyi kis macera van vele, ha mégis így esne, de szerintünk ennyit Neked is megér a kötelezettség nélküli vásárlás.
A +garancia kizárólag a saját termelésű borainkra vonatkozik!
Néhány felmerülő kérdés és a válaszok:
Milyen esetben él a garancia?
- egyszerűen nem ízlik
- dugóíz esetén*
* a dugóízt egy TCA nevű vegyület - ami penészgombák anyagcsere terméke - és a borban lévő más vegyületek együttesen okozzák, sajnos ez a parafával lezárt boroknál előfordul (100 palackra vetítve 3-5 palack lehet "dugós") Ez ellen a borász nem tud tenni, a parafadugó gyártó cégek többféle technológiát kifejlesztettek ennek megszüntetésére, csökkentésére – több kevesebb sikerrel. Ez az egyik oka annak is, hogy egyre nagyobb számban terjednek el a különböző alternatív lezárási módszerek (csavarzár, szintetikus dugó, üvegdugó), de sok borász - főleg a különleges, magas minőségű borok készítői – maradnak a parafánál, hiszen annak természetessége megkérdőjelezhetetlen.
A dugóízű (dugós) bor jellegzetes szúrós, penészszagú, íze hasonlóan kellemetlen, csípős, kesernyés. Nem! Főzni se jó. Meg forralt bornak se.
A legtöbb étteremben ingyen kicserélik az ilyen bort, a legjobb helyeken pedig kitöltés előtt a sommelier ellenőrzi és kiszűri az ilyen palackokat. A borászok szintén szó nélkül kicserélik, ha visszaviszed – legalábbis reméljük.
- borkőkristály kiválása esetén (előfordul, természetes jelenség, de a bor ízét nem befolyásolja), a palack alján gyűlik össze vagy a dugóra rakódik
- belső hiba (pl. látható tisztaság elváltozás)
- bármilyen külső, számodra zavaró esztétikai hiba (csomagolás, címke sérülés)
Ha egy kartonban 6 féle bort rendeltem és mind a 6-ot felbontottam és egyik sem ízlik?
Igen, akkor is küldheted vissza!
Ha egy fajtából rendeltem többet, felbonthatom kipróbálni az összest?
Maximum 2 palack lehet kibontva egy fajtából, a többinek bontatlanul kell visszaérkeznie. A 2. palack felnyitása nagy eséllyel elegendő ahhoz, hogy az elsőnél felmerülő dugóíz* gyanúját eloszlassa. Ha a 2. palack is ugyanolyan és nem ízlik, küldd vissza!
Mennyit fizetünk vissza?
Minden szállításhoz számlát mellékelünk, ezt őrizd meg, annyit fizetünk vissza, amennyi a visszaküldött bor ára. (14 napon belüli elállásnál a kiszállítás díját is visszafizetjük)
Visszautasíthatjuk-e a visszafizetést a 14 napos kötelező elállási jog lejárta után?
Igen. Mivel minket semmilyen jogszabály nem kötelez ilyesfajta plusz garancia biztosítására, ezt kizárólag önként, saját elhatározásból nyújtjuk, ezért fenntartjuk a jogot magunknak, hogy saját hatáskörben elbíráljuk, hogy a visszaküldött borral történt-e valamilyen visszaélés, manipuláció, pl. csere. De, ha mindent rendben találunk, az ízléseddel nem fogunk vitatkozni és küldjük a pénz.
Hogyan küldjük vissza a pénzt?
A pénzt banki átutalással küldjük vissza. A pénz kifizetésével egy időben egy korrekciós számlát is kiállítunk, amit postai úton küldünk el vagy személyesen is átveheted.
Reméljük, a fentiekre nem lesz szükséged és inkább az újrarendelésen fogsz majd gondolkodni!