HIMESUDVAR
  • BOROZZ!
    • Tokaji birtokunk
    • Rólunk mondták
    • Fotóalbum
  • GYERE!
    • Árlista
    • Kapcsolat
  • SHOP!
  • DROPS!
    • DROPS - magyar
    • DROPS - english
  • TOKAJ!
    • I love Tokaj
    • Tokaji programok
    • Tokaj-Hegyalja
    • Tokaj-hegyaljai programok
  • WELCOME!
    • english
    • polski
    • deutsch
    • français
    • español
    • по-русски
    • italiano
    • 中文
    • 한국의
    • 日本語

ÍZLÉSGARANCIA / MERT TUDJUK, HOGY JÓ ÍZLÉSED VAN!


Szerencsés helyzetben vagy, ha személyesen jössz el hozzánk, hiszen itt végigkóstolhatod minden borunkat és válogathatsz kedvedre, de adunk most egy kis plusz garanciát, ha inkább online/telefonon/e-mailben rendelnél!

Miért vállaljuk annak ellenére is, hogy a bor szubjektív műfaj?  Mert hisszük, hogy jók a boraink - főleg, hogy mások is így mondják. (Olvasd el itt!)

Szóval, ha még nem volt alkalmad megkóstolni a borainkat, akkor ne vívódj sokat: RENDELJ!

Ha nem ízlik, visszaküldöd és visszafizetjük az árát. Nem kérdezősködünk és még csak meg sem haragszunk! Sőt, megköszönjük, ha mégis elmondod, megírod, hogy miért nem tetszett a bor. Abból mi sokat tanulnánk.

Online vásárlás esetén jogszabályból adódóan kötelezően 14 napos elállási jogod van. Ez azt jelenti, ha mégis meggondoltad magad és nem kéred az árut, indoklás nélkül visszaküldheted, és mi visszafizetjük az árát és a szállítási díjat is - a visszaszállítás költségét azonban Neked kell állnod. Fontos tudnod, hogy az elállás joga csak akkor illet meg, ha a borokat sértetlenül és bontatlanul küldöd vissza!

Mi adunk ehhez:

 + Kóstolási lehetőséget

 + 14 napot   
  
 azaz összesen 28 napig van időd letesztelni a bort!

FONTOS:
Ez azt jelenti, hogy visszavesszük akkor is, ha felbontottad és nem ízlik. Ilyen esetben arra kell figyelned, hogy a palackból csak maximum 1 dl hiányozhat (ez bőven elegendő a bor megkóstolásához) vissza kell nyomnod a dugót (ez nem mindig egyszerű) és becsomagolva vissza kell küldened nekünk (csomagoláshoz legjobb az eredeti karton, ezért azt sose dobd el rögtön kibontás után!) Ennyi kis macera van vele, ha mégis így esne, de szerintünk ennyit Neked is megér a kötelezettség nélküli vásárlás.
A +garancia kizárólag a saját termelésű borainkra vonatkozik!

Néhány felmerülő kérdés és a válaszok:

Ha egy kartonban 6 féle bort rendeltem és mind a 6-ot felbontottam és egyik sem ízlik?
Igen, akkor is küldheted vissza!

Ha egy fajtából rendeltem többet, felbonthatom kipróbálni az összest?
Maximum 2 palack lehet kibontva egy fajtából, a többinek bontatlanul kell visszaérkeznie. A 2. palack felnyitása nagy eséllyel elegendő ahhoz, hogy az elsőnél felmerülő dugóíz* gyanúját eloszlassa. Ha a 2. palack is ugyanolyan és nem ízlik, küldd vissza!
* a dugóízt egy TCA nevű vegyület - ami penészgombák anyagcsere terméke - és a borban lévő más vegyületek együttesen okozzák, sajnos ez a parafával lezárt boroknál előfordul (100 palackra vetítve 3-5 palack lehet dugós) Ez ellen a borász nem tud tenni, a parafadugó gyártó cégek többféle technológiát kifejlesztettek ennek megszüntetésére, csökkentésére – több kevesebb sikerrel. Ez az egyik oka annak is, hogy egyre nagyobb számban terjednek el a különböző alternatív lezárási módszerek (csavarzár, szintetikus dugó, üvegdugó), de sok borász - főleg a különleges, magas minőségű borok készítői – maradnak a parafánál, hiszen annak természetessége megkérdőjelezhetetlen.
A dugóízű (dugós) bor jellegzetes szúrós, penészszagú, íze hasonlóan kellemetlen, csípős, kesernyés. Nem! Főzni se jó. Meg forralt bornak se.
A legtöbb étteremben ingyen kicserélik az ilyen bort, a legjobb helyeken pedig kitöltés előtt a sommelier ellenőrzi és kiszűri az ilyen palackokat. A borászok szintén szó nélkül kicserélik, ha visszaviszed – legalábbis reméljük.

Mennyit fizetünk vissza?
Minden szállításhoz számlát mellékelünk, ezt őrizd meg, annyit fizetünk vissza, amennyi a visszaküldött bor ára. (14 napon belüli elállásnál a kiszállítás díját is visszafizetjük)

Visszautasíthatjuk-e a visszafizetést a 14 napos kötelező elállási jog lejárta után?
Igen. Mivel minket semmilyen jogszabály nem kötelez ilyesfajta plusz garancia biztosítására, ezt kizárólag önként, saját elhatározásból nyújtjuk, ezért fenntartjuk a jogot magunknak, hogy saját hatáskörben elbíráljuk, hogy a visszaküldött borral történt-e valamilyen visszaélés, manipuláció, pl. csere. De, ha mindent rendben találunk, az ízléseddel nem fogunk vitatkozni és küldjük a pénz.

Hogyan küldjük vissza a pénzt?
A pénzt elsődlegesen banki átutalással küldjük vissza, de személyes átvételre is van lehetőség pincészetünkben. A pénz kifizetésével egy időben egy korrekciós számlát is kiállítunk, amit postai úton küldünk el vagy személyesen is átveheted.

Reméljük, a fentiekre nem lesz szükséged és inkább az újrarendelésen fogsz majd gondolkodni!
Rendelek

    DROPS - LEVELEK A PINCÉBŐL

Kérem a leveleket!

    DROPS - LETTERS FROM THE CELLAR

I want to read about Tokaj!

WELCOME

english
deutsch
polski
日本語
français
español
​
한국의
по-русски
italiano
​中文

TOKAJ

Térkép hozzánk
Tokaj ajánló
Tokaji programok
Tokaj-Hegyalja
Hegyaljai programok
Borásznapló
​Tokaj térkép
​
Dolgozz velünk!

VÁSÁRLÁS

Webshop
Rendelés e-mailben
Rendelés telefonon
Pincészetben
Termékek
Garancia+

KALEIDOSCOPE
FOLTOS

HIVATALOS

ÁSZF
Adatkezelés
Elállási nyilatkozat
Tokaji Hímesudvar Bt.
3910 Tokaj, Bem út 2. 
+3647352416
​+36202222301
himesudvar(kukac)himesudvar(pont)hu 
© Copyright 2000-2022
​Nyitva minden nap 10-18  |  Open every day 10-18
  • BOROZZ!
    • Tokaji birtokunk
    • Rólunk mondták
    • Fotóalbum
  • GYERE!
    • Árlista
    • Kapcsolat
  • SHOP!
  • DROPS!
    • DROPS - magyar
    • DROPS - english
  • TOKAJ!
    • I love Tokaj
    • Tokaji programok
    • Tokaj-Hegyalja
    • Tokaj-hegyaljai programok
  • WELCOME!
    • english
    • polski
    • deutsch
    • français
    • español
    • по-русски
    • italiano
    • 中文
    • 한국의
    • 日本語